19 Nisan 2012 Perşembe

işte ailem ...

Herkesin bir hikayesi var,yaşadığımız şu ana gelirken ...
Benim de var,ileride anlatırım :)
Şu an neler oluyor ...Herkesin yine farklı anlatacakları var.
Benim ailem kısaca şu an evde şöyle ; biri maket yapar masa da :(kocam)
Biri aldığımız yeni dergilerde yapıştırmaları yapar (kızcem Duru)
Biri de arabaları ile oynar ama oynarken de ilginç diyaloglar kurar.(oğlum Doruk)
Onları bir dinliyorum da;Doruk arabalarına aynen Duru nun ona dediği sözleri söylüyor,
odama girmee,git,oynama benim oyuncaklarımla :)Sanırım o da diktatörlüğünü oyuncakları üzerinde kuruyor,napsın ailenin en küçüğü...
Duru bir yandan uydurma şarkılar söylerken,bir yandan da şöyle bir diyalog kuruyor babasıyla ;
Baba : Duru annen napıyor öyle bilgisayarda nelere yazıyor kime yazıyor.
Duru : Mustafa ile
Baba : Hangi Mustafa ?
Duru : Mustafa Topaçoğlu :))))
Survivor takipçisiyiz kızımla ben , belli olduğu gibi.
Şimdi ne güzel ,hani bir tabirle dizimizin dibinde çocuklarımız,bundan 15 yıl sonrasını hayal ettim de;
Ama uzatmadım bu hayali,dizimizin dibinde oldukları günlerin keyfini çıkararak yaşamak daha güzel
şu anda ...
Blogum yeni ya ,ısınma turları,kısa kısa yazılar...
Herkese sevdikleriyle iyi geceler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder