18 Temmuz 2014 Cuma

Sözleri Tutmak :))

"Bundan sonra daha sık yazıcam " cümlesiyle sona eren son blog yazımdan tam 1,5 ay geçmiş.Süre olarak düşününce tabi ki 1.5 ay ne ki kısacık bir zaman, ama şöyle bakıp da neler yaşadığını, hissettiğini düşününce bi o kadar da uzun.
Yaşamın kıyısına gidip gelmek vardır ya , kimimiz bi dönem yaşamışızdır bunu, sonra o kıyıdan hayat okyanusuna geri döndüğümüzde kendimize bir takım sözler veririz, yaşamanın ne kadar değerli ve önemli olduğunu, sağlıklı olmanın ne kadar değerli olduğunu, çoğu şeye can sıkmanın ne kadar boş olduğunu düşünürüz ve şükrederiz…Kendimize sözler veririz , bundan sonra yaşamanın değerini bileceğim,şöyle yapıp böyle yaşayacağım gibi.
Sonra günlük hayatımıza , koşturmacamıza geri döneriz ve birden bakmışız ki yine kara kara düşünüyoruz, bu güzel hava da çalışılır mı canım ? Aldığım maaş ayın 10'u olmadan bitecek, çalış çalış aynı 3 kuruş paran olmasın. Şu iki ayakkabı da harika ama offf ya sadece birini alabilirim, hayat ne zorrr…
Yani sonuç olarak verdiğimiz söz hooppp uçmuş gitmiş.Tabi ki zor , kendime bakınca görüyorum ne kadar zor olduğunu, yıllardır sürdürdüğümüz bakış açılarının, inanışların değiştirilmesinin ne kadar zor olduğunu.Ama ben çabalıyorum ve şu süreçte bu bile beni mutlu ediyor , ufacık bir pozitiflik yaşadığım zaman bile diyorum ki "bak gördün mü , daha şimdiden güzel şeyler gelmeye başladı sana". Tabi bazen bi bakıyorum öyle bir an ki yine o döngünün içine atıvermişim kendimi, bi karamsarlık bi negatiflik sonra bi dürtüyorum kendimi işte bunu yapmak bile mutlu ediyor beni.Demek ki içimde çok saklı ve baskıda kalmış bir yerler bağırıyor avaz avaz söz vermiştin, unutma ….
Kendimce ilgi duyduğum alanlarda kitaplar almaya başladım , almak bile sanki hepsini okuyup bitirmişim gibi mutlu etti beni.Kitaplardan birinde şöyle birşeyden bahsediyordu; bir anda uygulayabilmek çok kolay değil ama siz mutlu olmak için okudukça, nasıl başarabilceğiniz hakkında konuştukça bile beyniniz, yüreğiniz bu titreşimleri almaya başladıkça güzel şeyler size gelmeye başlayacaktır.
Şanslıyım ki okuduğum kitaplar dışında yakınımda bu konular hakkında konuşabildiğim hatta benden daha çok yol almış iki minnoş ve dünyalar tatlısı bayan var.Sizi seviyorum Nihan ve Ceren , iyi ki varsınız :)))
Aslında çok da zor değilmiş, yavaş yavaş görüyorum ve geçen yıllarımdaki kızgın, öfkeli, sinirli, kimi zaman kinli anlarımı düşündükçe ne büyük kötülük yapmışım diyorum, ilk önce kendime sonra yaşamıma ve yaşamımdakilere …
Yine de daha gencim :) Bundan sonraki hayatımda nelerin değerini bilip neleri önemseyip neleri bir an olsun bile hayatıma yaklaştırmayacağımı biliyorum.Bilmek başlangıç tabi ki benim için yavaş yavaş uygulamaya başlıyorum ve çok da mutlu oluyorum.Küçücük olayları kendime işaret olarak görüyorum ve diyorum ki doğru yoldayım …
Sağlıklıyım, iki tatlı çocuğumla ve kocamla mutluyum, işimde huzurlu ve başarılıyım, sevdiğim dostlarım var , ve inanıyorum ki herşey daha da güzel, maddi manevi daha iyi ve pozitif olacak…

Güzel birgün olsun :)))))))


1 yorum:

  1. Zeynepcim Sen ve Nihan güzel tesadüflerle hayatıma girdiğiniz için çok mutluyum ve sizleri çok seviyorum:)

    YanıtlaSil