8 Ocak 2013 Salı

Hoşgeldin 2013 ...

Yeniyılın ilk yazısı ile herkese merhabaaaa..,herkes diyorum sanki çok takipçim var gibi :)Az olsun öz olsun bence.
Bu yıl daha farklı duygularla merhaba dedim yeniyıla.Belki de saat tam geceyarısı 12 de
eşim,kızım ve oğlumla çılgın danslar ederek yeniyıla girmemdendir.Ama gerçekten öyle bu yılın gerçekten güzel bir yıl olacağına dair güçlü hislerim var.Yani evrene mesajlar gönderiyorum bu yıl,güzel şeyler düşünüyorum,titreşimler umarım güzel süprizlerle geri gelir hayatımıza...Aslında 31 Aralık neyse 1 Ocak da o,bizler için yılbaşı kendimizi resetleyip motive etmemiz için bir yeni başlangıç aslında.31 Aralıkda süregelen hayatımız 1 Ocak olduğu için bir anda değişmiyor.Yılbaşı bileti isabet etmedikçe tabi:)Ben o şanslılardan değilim.Ama daha şanslıyım bence,dünyalar tatlısı iki çocuğum var.
Onlar benim motive kaynağım,her akşam onlarla olmak,ertesi güne umutla başlamam için bir sebep benim için.
Onların bir gülüşü,bir sarılışı,saflıkları,kalplerinin temizliği,melek olmaları hiçbir şeyle ölçülemez.
İyi ki varlar,iyi ki çok tatlı aile üyelerinin olduğu bir aileye sahibim.Eşim ve çocuklarım dışında da az ama öz akrabalarım var.Birçok zorlukları birlikte yaşadığımız birçok güzellikleri birlikte kutladığımız birbirine bağlı güzel insanların olduğu bir aile...Herkesi seviyorum,iyi ki varlar,çok şanslıyım,güzelliklerle dolu bir yılı yine birlikte paylaşmak ve yaşamak dileğiyle...

Bu yıl daha çok yazı yazmak dileğiyle bir de tabiki:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder